Fars Dag

2010-11-07 @ 21:23:00


På söndag är det alla Pappors dag!!

Och fina presenter till just din Pappa hittar du hos mig på Dressmann....   Vilken reklam va?!

Denna veckan är en sån kul vecka på jobbet, mycket folk hela tiden som vill handla den perfekta presenten till sin Pappa.

Imorgon jobbar jag halva dagen och sen åker jag till Göteborg. Kommer stanna över på ett hotell där en natt för jag ska på utbildning på tisdagen. Sen åker jag hem på tisdagskvällen. Så det blir en snabbvisit. Jag och Jenny som också ska med på utbildningen kommer i alla fall hinna med ett restaurangbesök imogon kväll. Äta gott och prata och lära känna varandra lite mer. Hon är rätt så ny inom Dressmann och jobbar som butikschef i Nybro så man träffas ju inte så ofta.

Nu ska jag packa ihop väskan för resan och sen väntar sängen. Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback