Vänner

2010-11-21 @ 19:41:27


Har haft en helt underbar helg som har spenderats med härliga vänner!! Älskar alla mina vänner så himla mycket och är så tacksam för att ni finns där!

Fredagskvällen var jag i Karlshamn hos Nina. Hon, jag, Louise och Minna hade blivit inbjudna till Harrys där nattklubben Sliver öppnade. Alla inbjudna bjöds på en lite mingelbuffe och det var goda drinkar och mycket dans. En jätte rolig kväll och vi dansade tills fötterna var ömma..

Lördagen blev det hotellfrukost hos Karlssons och sen soffmys framför Idol reprisen med Nina & Kalle.

Lördagskvällen var jag med vännerna Sannah, Hannah och Anna. Vi drack lite vin hemma hos Sannah, spelade lite kort och sen åkte vi in till Karlskrona. Blev en runda på Harrys/Sliver. Så mycket roligare det är att åka till en annan stad och träffa lite nytt folk.

Idag har jag inte hoppat ur mjukiskläderna på hela dagen. Har fått lite jobb gjort, plockat undan hemma och soffmyst.
Sagt det förr men jag gillar verkligen söndagar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback