Fars dag!!

2010-11-14 @ 20:24:12


Igår satt vi hemma hos mig, Jag, Sannah & Hannah, drack lite vin och pratade härligt tjejsnack! Och det är aldrig fel, jätte trevligt.

Sen försökte vi oss på en utgång i denna lilla stad men tji fick vi, inget kul där inte! Men det blev istället "efterfest" på Frasses med goa pommes som nattamat, inte fel det heller.

Idag har jag spenderat dagen i Eringsboda med att fira Pappa på Fars dag!! Lite fina presenter till honom och så mumsade vi pizza ihop.
Vad mycket skräpmat det blev denna helgen då?!

Nu som alltid, söndagsmyyys! Jag gillar verkligen söndagar!


Kommentarer

Postat av: Martin

Hälsa din farsa från mig på farsdag.

2010-11-15 @ 09:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback