Wihooo!!

2010-11-18 @ 21:04:41


Idag har Jag blivit fastanställd som butikschef för Dressmann butiken i Ronneby!!

Känns verkligen jätte kul och jag älskar jobbet jag har. Trivs som fisken i vattnet och längtar efter att bara lära mig mer och mer.

För mer finns det verkligen att lära. Jag är absolut inte fullärd och det hoppas jag att man aldrig egentligen blir. Jag vill alltid lära mig mer....

Idag på jobbet fick vi så himla mycket gjort. Sån härlig känsla i kroppen när man verkligen kämpar med allt under en hel dag och känner när man går hem att man verkligen lyckades med det man skulle.

Efter jobbet blev det träning och jag älskar att vara tillbaka på gymmet och framför allt så älskar min kropp det. Man blir ju så pigg och blir mer motiverad till att göra mer saker hela tiden.

Nu soffmys och snart väntar sängen.....

Kommentarer

Postat av: Mamma

Ett jättegrattis till dig,gumman! Vi är så stolta över dig! Mamma och Pappa

2010-11-19 @ 09:41:43

Postat av: Mamma

Jättekul gumman! Vi är så stolta över dej! Kram mamma och pappa

2010-11-22 @ 22:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback