<3

2010-11-05 @ 22:45:28


Lilla Jag, Ulrika, har på senaste tiden "växt" väldigt mycket. Jag menar nu inte på längden utan det har hänt något...

Jag känner mig mycket starkare, både i jobbet och privat!!

Jag har en helt annan självkänsla än jag hade innan. Och jag hade verkligen ingen dålig självkänsla innan men ändå känns det som den är mycket starkare nu.

Jag vet vad jag gör och jag är duktig på det!

Jag trivs med mig själv och min kropp!

<3 Kärlek till mig själv är alltså vad detta inlägget handlar om <3



( Jag kanske låter kaxig men det är absolut inte det det handlar om, vill bara tala om att jag mår bra och känner mig lycklig!! )


Kommentarer

Postat av: Johanna

Roligt att läsa Ita!! Nu får du snart ta och komma och hälsa på oss!! Kramar från oss!

2010-11-06 @ 16:41:37
URL: http://www.dunsans.blogspot.com

Postat av: lillasyster

härligt!

2010-11-07 @ 20:25:20
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback