<3

2010-10-14 @ 21:29:49


Imorgon klockan elva så rullar vi mot Göteborg. Så härligt med en liten mini weekend!! Längtar så efter allt skoj :)

Kanske ska börja packa lite eller?! Eller så köper jag allt där?! Varför ska jag alltid packa i sista sekund, fast såå mycket ska jag inte ha med mig...

Nästa vecka så blir det även en tripp till Stockholm för mig och just den trippen börjar jag bli lite nervös för, känns lite i magen... Vad jag ska göra vet jag inte om jag vill berätta men nån gång framöver så kanske jag avslöjar hemligheten :)
Såå stor hemlighet är det ju förresten inte, alla mina nära vänner vet, men för mig är det stort!!

Puss puss härliga vänner!! Och ha en härlig helg!!




Kommentarer

Postat av: Jim

Kan det vara jobbintervju?

2010-10-18 @ 19:36:45

Postat av: Ulrika

Tyvärr fel gissat..... :)

2010-10-18 @ 22:03:55
URL: http://ulrikamittlivminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback