Girl you`re amazing!!

2010-10-04 @ 21:53:08


Jag känner att det händer något, det känns otroligt bra.

Inget som någon annan kan se men jag själv känner det. Det händer grejer inom mig!

Jag börjar känna mig själv igen, Ulrika är tillbaka, kanske inte helt än men snart så. Trodde aldrig att hon hade varit borta men nu när jag känner att jag börjar hitta mig själv så förstår jag ju.....

Kan låta jätte flummigt men jag tror ändå att vissa av er kan förstå vad jag menar!!

Jag ler hela tiden, självkänslan bara växer sig starkare, känner att jag mår bra!!

Hoppas att denna härliga känsla jag har inom mig stannar för evigt!!

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Låter kalajs!

2010-10-04 @ 23:18:38
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/

Postat av: ellen

skönt att höra ita.



massa kramar till dig

2010-10-05 @ 08:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback