Sthlm

2010-10-19 @ 22:57:38


Imorgon flyger jag till Stockholm och kommer stanna där några dagar. Sen far jag vidare mot min älskade syster i Linköping. Hon har tagit ledigt för att umgås med mig

Känner att det spökar lite i magen för jag börjar bli nervös för det jag ska göra. Hade ju inte varit fel att ha någon speciell vid sin sida som kunde hålla handen <3

Men men, någon speciell finns ju inte nu så den här singel tjejen får helt enkelt klara sig själv. Och med dom starka benen jag har så står jag ju så stadigt på jorden och tar väldigt bra hand om mig själv!!

Godnatt mina sötnötter!!




Kommentarer

Postat av: In My House

Oooooohhhhh, Jag blir så nyfiken... Men Stort LYCKA till, vad det än är! Ni verkar har haft de toppen kul i Göteborg, alltid skönt att komma iväg =)=)



Ha de så gottit



Kram josse

2010-10-20 @ 08:54:53
URL: http://www.in-myhouse.blogspot.com/

Postat av: Ulrika

Kanske berättar en vacker dag :)))

Tack så jätte mycket!! Och ha det så himla bra själv :)

Puss & Kram

2010-10-20 @ 19:56:31
URL: http://ulrikamittlivminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback