Varning för känsliga....

2010-10-27 @ 17:37:40


Jätte svårt att fånga hakans/halsens alla färger på bild, det ser ännu läskigare ut i verkligheten. Och bilderna är bara tagna med min Iphone.

Men första bilden här är en rätt tidig bild, bara nån dag eller två efter. Då var det rätt så mycket vinrött liksom.



Min hals är sjukt svullen och börjar bli mer blå/lila. Eftersom dom gick in bakom öronen så är det typ svart där bakom.



Här ser man hur det ser ut nu. Blåmärken lite här och där och så har halsen en fin grön, gul färg ända ner till brösten.

På hakan sitter fortfarande sårtejp över det största ingångshålet. Det måste sitta där minst en vecka. Men på torsdag har det gått en vecka och då får jag också ta bort stygnen.

Halsen är fortfarande svullen och min käke har inte riktigt "hittat tillbaka! än. Men det är ju det bandaget är till för, för att huden ska kunna hitta tillbaka...

Svullnaden lägger sig mer och mer och blåmärkerna ändrar färg från dag till dag .

Men jag ser ju en del små framsteg redan men som sagt små!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback