Magiskt bröllop <3

2010-09-18 @ 20:16:54

Förra helgen så fick jag jag vara med när mina vänner Ellen & David sa JA till varandra. Vilken ära att få vara med och fira deras dag! Tårarna dom ville rinna hela tiden!

Jag & Bruden precis innan det var dags att gå in! Tror vi var lika nervösa båda två. Min syster sa till mig: Men Ita vad har du att vara nervös för?! Kunde inte riktigt förklara det men jag var nog bara nervös för deras skull och ville ju självklart att allt skulle bli så fint som möjligt!

Inte så lätt att se på bilden men det var jag som sminkade både bruden och tärnorna!

Min underbara syster Rebecka och härliga vän Johanna. Två fina tjejer som betyder väldigt mycket i mitt liv!


Fina kusinen Jim & hans härliga tjej Maria! Ni är så fina ihop och tycker om er båda så mycket!


Tärnan Tina, bestman Donne & härliga syster yster!


Denna bilden är så fin på er! Det bara lyser vänskap om er <3


Fina flickor, Caroline med en liten i magen och Emma.


Också en sån där underbar bild! Vilka fina tjejer, Rebecka, Ellen & Johanna. Det ser ut som ni kommer upp från en stor bakelse i vitt alla tre.


Kungarna i baren, bestman Marcus, brudgum David och Davids lillebror. (Har tyvärr glömt bort namnet)


Min vän Titti som var tärna. Detta fotot är så härligt, visar precis dig Titti, finns ingen som släpper loss på dansgolvet som du!

Tack för en oförglömlig kväll/natt! Så härligt och kul bröllop!

<3


Kommentarer

Postat av: Mamma

Vilka härliga bilder du har fått med. Kram mamma!

2010-09-18 @ 21:31:30

Postat av: Johanna

Va söt du är Ita, så fint du skrivit <3

2010-09-18 @ 23:13:30
URL: http://www.dunsans.blogspot.com

Postat av: Ellen

Tack för de fina orden och det va så roligt, en helt perfekt dag. Så kul att du ville vara med oss, det var självklart för oss:-)



Kram vännen

2010-09-19 @ 12:31:15

Postat av: Jim

Tack Ita,



Vi tycker också om dig jättemycket

2010-09-19 @ 15:31:59

Postat av: Ulrika

Så fina kommentarer jag får!! Tack tack :)

2010-09-20 @ 16:30:13
URL: http://ulrikamittlivminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback