Mitt Liv Min Blogg

2010-09-16 @ 21:54:30

Jag vill berätta för er hur mitt liv ser ut nu!
Mycket har förändrats i mitt liv och det mesta är för mig himla positivt. Jag vill inte berätta allt för er men mycket ska ni få veta....

Jag och Martin har valt efter flera månader av tvivel på vårt förhållande att dela på oss. Ingen utav oss mådde särskilt bra sista tiden när vi var tillsammans så det bästa vi kunde göra för varandra var att gå åt varsitt håll.
Vi har levt isär i cirka ett halvår och mår båda två bra, är fortfarande vänner och kommer nog alltid vara det.

Så nu lever jag singelliv och trivs bra med det! Har många härliga vänner som har stöttat mig hela tiden och även fina familjen <3

Nu är det bara att se vad framtiden har planerat för mig!!




Kommentarer

Postat av: Johanna

Bra där Ita! Det va på tiden ;-)

Ska bli kul o läsa lite vad du hittar på igen!! Kramar från hela bunten!

2010-09-17 @ 07:08:23
URL: http://www.dunsans.blogspot.com

Postat av: Anonym

Även att det alltid är svårt att bryta en relation, så kan ju livet ta nya vändningar och bjuda på något bättre. Stort Lycka till, huvudsaken är att man trivs och mår bra!!!



Kram till dig



2010-09-17 @ 20:32:01
URL: http://www.franhustilllya.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback