Tummen upp

2010-09-22 @ 22:29:30


Även fast jag är butikschef nu så har jag ju givetvis en chef över mig, en regionschef. Igår vad han och hälsade på för första gången sen jag fick jobbet.

Och helt ärligt så har jag längtat tills han skulle komma, så man fick lite feedback på jobbet man gör. Timmarna flög förbi och vi pratade och gick igenom det mesta. Och jag fick tummen upp!!
Jag har självklart mycket att jobba på då jag är så pass ny men jobbet jag gör var i helt rätt riktning!!

Ikväll stod det Combat realese på schemat på gymmet, så tokkul!! Fia och jag tränade oss svettiga.

Imorgon har jag ledig dag med mycket saker som ska hinnas med :)

Kommentarer

Postat av: Gunilla

Du är duktig håller på dej

2010-09-29 @ 14:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback