Men vad hände här....

2010-11-07 @ 11:47:20


Jaha och varför visar jag upp en bild på en fin drink?!

Jo för igår så skiftade mitt humhör totalt och jag blev sugen på fest och utgång, så det blev det också!!

Jag som skulle ta det lugnt denna helgen...

Jag, Sannah, Hannah och Maja partajade lite hemma hos Sannah och sen blev det ugång i Karlskrona :) Vi hade jätte kul, så härligt att gå ut i en annan stad!

Idag känner jag mig rätt så pigg faktiskt, vaknade vid nio tiden och då har jag ändå bara sovit 4-5 timmar. Men vill njuta av denns fina söndag, otroligt härligt väder.

Ha en mysig söndag alla fina vänner!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Den piggheten fick inte din familj se något av, det var en mycket trött dotter som hälsade på sina föräldrar. Kram! mamma

2010-11-07 @ 21:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback