Toppen dag!!

2010-11-10 @ 22:23:40


Usch måste jag säga, kände mig så trött imorse och ville verkligen inte krypa ur den varma goa sängen!!

Men väl uppe och sen på plats på jobbet så hade jag sån energi!! Vilken glädje det är när energin bara flödar!!

Jag fick så mycket gjort idag och stannade också kvar några timmar efter stängningen för att göra lite extra arbete som man ibland inte hinner med under dagens gång. Min tid spenderar jag ju liksom inte på kontoret när man har en butik med kunder i. Så kontors jobb kommer i sista hand och då brukar jag sköta sånt innan och efter stängning.

Nu ska jag krypa ner i den där varma och goa igen, sov sött sötnötter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback