Kan man låta bli att le....

2010-10-28 @ 21:57:39


...när man ser den sötaste prinsen någonsin smajla så här härligt!! Som jag saknar dig och din lillebror <3

Men på lördag ska jag få träffa dom :)

Dagen har ungefär varit som natten tyvärr, inte känt mig så här kass och orkeslös på hela tiden efter operationen..
Ena siden av halsen känns mycket mer än den gjort innan och den har varit väldigt svullen hela dagen och är fortfarande. Måste ha legat på nåt lustigt sätt eller nåt inatt.

Håller verkligen tummarna för en bättre dag imorgon, då ska jag också ta bort stygnen, längtar!!


Kommentarer

Postat av: Nettan

Och de saknar dig!!! Neo ropar på Ita varje gång han ser en lekpark och på dagis undrar dom vem Ita är!! :)

<3<3

2010-10-29 @ 09:40:37

Postat av: Ulrika

Ååå min lille sötnos!! Jag går ju också i lekparken och ropar efter honom :)

2010-10-29 @ 14:58:50
URL: http://ulrikamittlivminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback