Längtar...

2010-10-29 @ 20:24:21


Just nu finns det en längtan inom mig, eller rättare sagt två!

Jag längtar verkligen till jobbet på måndag, ska bli så skönt att komma tillbaka och få göra det man gillar allra bäst! Kunde inte hålla mig därifrån så jag smet ner en runda efter stängningen och gjorde lite kontors grejer så jag inte blir överhopad med jobb på måndag.

Tog med mig lite hem med så jag får en härlig fredagskväll :)

Det andra jag längtar efter är morgondagen, först ut väntar ett 2 års kalas för min älskade lille kille Neo <3

Efter det blir det fest med härliga vänner och sen en 90 tals kväll på Brunnen!!

Trodde inte jag skulle orka eller känna för att gå ut då jag fortfarande är blå och svullen men jag struntar i det och väljer att ha kul ist! Kommer dock ta det rätt så lugnt då jag inte får anstränga mig för mycket.
Blåmärkerna har faktiskt blivit mycket bättre och det är nog bara jag som tänker på svullnaden.

Just nu är jag svullen och har mer "dubbelhaka" än jag hade innan operationen, men men det blir bättre!!

Så nu tar jag det lugnt och laddar inför imorgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback