Underbara helgen <3

2010-10-18 @ 22:20:22


Fia & Jag taggade inför lördagens roligheter. Jag ser ju lite groggy ut men var inte alls det här. Ok kanske lite dåsig av fredagens roligheter då :) Fia fisen är så snygg i sitt nya läppstift!!


Jag & fina Sannah!! Början av kvällen och jag ser fortfarande ganska normal ut på bilderna.....



Här har jag och David fått tag i kameran och börjat ta fulkort och värre blir det!! David kör den klassiska blåsfisken :)


Och här ser ni Mongot som Fia så fint döpte mig till på Facebook :) Men dom värsta bilderna får ni inte se, Haha!!

Helgen i Göteborg var allt jag ville ha. Såå kul vi har haft det. Mycket fest med härliga vänner och lite shopping på det.

Fia och jag myste på hotell och smaskade grymt god hotellfrukost.

Toppen härlig helg alltså!! Det gör vi om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback