Höstkänslor

2010-09-19 @ 16:05:22
Mys i nya soffan är det som gäller idag. Är jätte frusen och känner verkligen höstkänslor idag. Så krypa upp i soffan med en filt och tända ljus är helt perfekt!



Nya soffan ska ni snart få se en bild på. Är så himla nöjd med den! Har köpt många nya andra möbler också så bilder kommer att komma. Har ju inte visat upp så mycket bilder innan från min lägenhet men nu vill jag ju visa alla allt det fina!

Än är inte allt klart men snart så. Ska ta mig en tripp till Ikea nästa helg och förhoppningsvis få tag i det jag önskar. Har också fått en inbjudan till Mios 100-Års fest på torsdag kväll så där kanske man hittar lite fint. 10% på alla möbler & 25% på mattor, lampor och inredning. Låter inte helt fel!

Sen måste jag också bli av med alla mina gamla möbler också, tänkte försöka sälja dom på Blocket. Just nu står det nämligen 2 soffor, 2 tv-bänkar & 2 soffbord i vardagsrummet.
Tur jag har stor lägenhet :)

Tippen & Röda korset har också fått en hel del av mina gamla saker. Rätt så skönt att rensa ut gammalt bråte. Tack Syster för du hjälpte mig med förrådet <3

Hoppas ni alla har en fin Söndag!!

Kommentarer

Postat av: Lillasyster

Varsågod! Vill se bilder på soffan NU. Är nyfiken på hur det blev...

2010-09-19 @ 17:38:20
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/

Postat av: Ulrika

Lovar att det kommer strax!

2010-09-20 @ 16:28:44
URL: http://ulrikamittlivminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback