Ledsen & Sårad

2010-09-28 @ 22:14:02


Någon jag tyckte mycket om och litade på till 100 procent har idag sårat mig! Sårat mig så pass att jag grät idag på jobbet, där ingen såg mig givetvis.

Jag kan inte förstå varför någon vill behandla en annan så när dom gillar personen.....

Under dagen och särskilt under kvällens träning så övergick det också till att jag blev arg. INGEN behandlar mig så!! Jag är inte en tjej man kan trampa på!!

Och det fick denna någon också höra!

Är så glad att jag tog tag i det och pratade med denna någon. Någon fick precis höra det jag ville säga och någon bra förklaring fanns egenligen inte.

Det enda jag vet iaf är att sådana personer behöver inte finnas i mitt liv......

Kommentarer

Postat av: Britney

Hej, har precis hittat hit å gillar inte vad jag läser, att du blivit sårad menar jag.....

Hoppas vi kan ses snart, saknar dig!

kram

2010-09-28 @ 22:22:12

Postat av: Ulrika

Hej finaste Britney!! Åh vi måste verkligen träffas snart, saknar er som tusan! Men vi väntar tills vår lilla Nina kommer hem så kan vi alla träffas :)

Puss & Kram min härliga vän :)

2010-09-28 @ 22:35:21
URL: http://ulrikamittlivminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback