Så bra jobbat!!

2010-09-21 @ 19:28:44

( Denna bilden föll jag verkligen för )

En väldigt morgontrött Ulrika satte klockan på 05:45 och när den ringde imorse så var jag inte särskilt pigg. Men tog mig upp efter ett tag och stack till gymmet och tränade Indoor Walking i 45 min.

Fia trodde inte sina ögon när hon såg mig på passet. Jag trodde aldrig du skulle orka upp, tror jag var det hon sa. Och ska jag vara helt ärlig så trodde inte jag det heller!!

Men det gjorde jag och tränade så jag trodde jag skulle spricka, ingen mesträning för mig utan bara att ge järnet!!

Nu är jag så glad att jag har träning gjord för nu kan jag mysa i soffan resten av kvällen :)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Mycket bra gjort, så tidigt hade jag aldrig kommit upp för att träna. Mår du bra nu, hjärtat? Mamma

2010-09-21 @ 21:08:03

Postat av: Ulrika

Tack!! Ja lilla Mamma, nu mår jag bättre, tipsen från läkaren hjälpte :)

2010-09-21 @ 22:03:09
URL: http://ulrikamittlivminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback