En liten lista:

2010-09-21 @ 20:50:25
10 FAVORITER

Färg:
Vitt & Rosa
Mat: Thai, sushi, hemlagad mat. Gillar nog det mesta tror jag.
Band: Jag gillar massa olika, just nu älskar jag låten Bruno Mars-Just The Way You Are
Film: Kärat ner mig i Twilight filmerna
Bok: Har varit alldeles för dåligt med böcker på sista tiden
Sport: Powerwalks, Indoor Walking, Spinning, Pump, Combat
Årstid: Sommar & Vinter
Veckodag: Kan skifta..
Glassmak: Mjukglass vanilj
Tid på dygnet: Kvällsmänniska helt klart!

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Super taggad!!
Smak: Alltid bra smak :-)
Kläder: Myskläder
Bakgrund: Just nu Idol på tvn i bakgrunden
Nagellack: Rätt så transparant
Tid: 20:30
Omgivning: Sitter i min nya fina soffa med en gosig katt bredvid mig
Irritationsobjekt: Irriterar mig inte på nåt för tillfället

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: Nej
Brutit mot lagen: Njae…
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på tv: Nej det tror jag inte
Kysst någon du inte känner: Ja ;-)

3 PERSONER

Du kan berätta allt för: Min syster, härliga Nina och fina Fia vet en hel del :)
Du tycker om: Min underbara Familj och mina fantastiska Vänner
Du inte gillar: Jag gillar de som är ärliga, omtänksamma och bryr sig om en i vått & torrt. Resten behöver man ju inte ödsla energi på

2 VAL

Kaffe eller te: Gillar inte kaffe så det får ju bli te
Vår eller höst: Vår

1 ÖNSKAN
Att både jag & ALLA jag känner får vara lyckliga för resten av livet. För det finns ju inget härligare än den känslan!!

Kommentarer

Postat av: Nettan

Du har visst varit på TV! När vi åkte rullskidskor i Västervik va vi me på lokal TV.n ju :)

2010-09-22 @ 09:56:19

Postat av: Ulrika

Haha Nettan, det hade jag totalt glömt bort :)

2010-09-22 @ 21:59:45
URL: http://ulrikamittlivminblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback